Bij de nieuwbouw van het Hilton Hotel Den Haag werd als een van de eerste locaties in de wereld de nieuwe corporate identity toegepast voor ondermeer de gevelsignering en bewegwijzering.
Deze nieuwe identiteit is inmiddels wereldwijd doorgevoerd en toegepast.

Onze oplossing

Astley Signs U.K., met VB&VH als strategisch partner, heeft al sinds geruime tijd het predicaat Approved Supplier Hilton Worldwide.
Binnen dit predicaat hebben de beide partners de opdracht verworven voor de ontwikkeling, productie, en montage/plaatsing van de gevelsignering en bewegwijzering van het Hilton Hotel in Den Haag.
Ook het op te stellen interne wayfinding plan, bekabeling en installatie boven de systeemplafonds en het overall project management maakten onderdeel uit van de opdracht.
Extern: 2 grote verlichte gevelsigneringen op 20 meter hoogte en een doosletter-tekst boven de luifel van 3,5 meter lang.
Intern: 200 kern-aangelichte acrylaat kamer-nummerborden en 100 verwijsborden, bestemmings-, verzamel- en liftborden uit gehard glas en gevat in aluminium dragers.
Voor alle verlichting zijn uiteraard energiezuinige LED verlichtings-armaturen toegepast.
Den Haag heeft er in de Zeestraat weer een toplocatie bij.